Het mag gewoon niet gebeuren, dat zo iemand vrij rond loopt
In de omgeving kruisberg Brunssum zijn pamfletten huis aan huis in de brievenbus gedaan, om de mensen te waarschuwen,voor de vrijgelaten pedofiel in de straat
Er zijn in 2007 drie aangiftes gedaan van seksueel misbruik bij de zedenpolitie waarbij deze man als dader werd aangewezen.
Naar aanleiding van deze aangiftes is deze man opgepakt en heeft 3 maal 30 dagen in voorarrest gezeten. daarna werd deze man weer vrij gelaten,omdat justitie het onderzoek niet kan afronden , omdat de dader ontkent en dat belemmert de rechtsgang. De politie onderzoek nu nog zijn harde schijf , maar daar was veel op gewist.
Nu probeert deze man ook nog zich ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren om zijn straf te ontlopen. Ik begrijp niet dat dit in Nederland kan het is ongeloofwaardig dat een rechter dit toelaat
De meisjes die dit is overkomen worden dagelijk ermee geconfronteerd , en kunnen hun leven niet meer oppakken , en de dader loopt vrij rond Ik hoop dat er nu meer slachtoffers van misbruik zich melden , en niet blijven rondlopen met hun geheim en hun verdriet
Ik ken de hele kwestie niet, maar ik vind het geen goed idee om folders huis aan huis te verspreiden over de identiteit van deze man. Dit is aanzet tot mishandeling en is een strafbaar feit. Het feit dat u deze folders verspreidt, danwel kennis heeft van de identiteit van de persoon die dit doet en die kennis niet deelt met justitie, maakt u op zijn minst medeplichtig aan een strafbaar feit.
U bent dus net zo goed een crimineel nu, net als die pedoseksueel, vermits hij inderdaad zich schuldig heeft gemaakt aan strafbare feiten.
"Dat wat je bestrijdt, word jezelf."
Vriendelijke groeten,
Jozef Stalin
"El rey sera rey, pero no se me puede hacer callar.", presidente Húgo Rafaël Frías Chavez
en wat die man heeft gedaan is geen mishandeling? of een strafbaar feit? moge hem hetzelfde overkomen!
Een dader aanwijzen vormt nog geen bewijs. Als aangewezen worden door
een paar mensen die je niet mogen genoeg bewijs is voor een veroordeling,
waar blijven we dan? Dan zou iedereen elkaar kunnen gaan chanteren en beschuldigen.
Daarom wordt er ook materieel bewijs verlangt en is een getuigenis of bekentenis
vrijwel nooit voldoende voor een veroordelen.
Stel je voor dat 3 mensen die je niet mogen jou opeens aanwijzen als verdachte het
zou dan toch vreselijk zijn als dat grond was om je te veroordelen? Precies, daarom
is het niet afdoende.
Als die meisjes daadwerkelijk zijn verkracht zou er een zee van bewijs moeten zijn.
in de vorm van DNA materiaal andere lichamelijke sporen, doktersverslagen. Maar
dit is er waarschijnlijk niet. Waarom niet?
Waarom wordt er geen bewijs aangedragen? En neemt men het recht in eigen hand
door iemand die dus niet schuldig is verklaart te gaan bekend maken als misdadiger?
Ik zou graag meer willen weten over het precieze verhaal van die meisjes en wat er precies is voorgevallen. En waarom er niet genoeg bewijs is. Een reden zou kunnen zijn dat het niet waar is bijvoorbeeld. Of dat men die man wil zwartmaken. Of dat ze niet verkracht zijn. Maar dat het eerder wat strelen was? Of nog oneindig veel andere redenen?
Hoe dan ook tot het goed boven water is lijkt me er geen reden om mensen te gaan zwartmaken of aanvallen. Immers laster is ook niet goed. Er moet een goede oplossing worden gezocht voor iedereen.
Er zijn een aantal vragen die mij naar binnen schieten.
1. Hoe oud waren de 'slachtoffers'.
Ik bedoel er zijn tegenwoordig ook 12/13/14 jarige meisjes die het voor geld doen en achteraf spijt krijgen.
2.Is het zeker dat het de dader is?
Ik bedoel er zijn tegenwoordig ook 12/13/14 jarige meisjes die het voor geld doen en achteraf spijt krijgen.
Ook al willen ze er geld voor, het is nog steeds niet goed te praten als je als volwassene op dit soort dingen ingaat...
Er zijn wel degelijk volwassenen en kinderen die met wederzijdse instemming en plezier dit soort contacten hebben. Vaak is het als de ouders of de "omgeving" erachter komen dat de meisjes door die laatsten dusdanig onder druk worden gezet om te zeggen dat ze het zelf niet wilden en zijn misbruikt,
Die druk kan onstaan vanuit de onlogische overtuiging dat het daadwerkelijk echt heel slecht was ook al wilden de meisjes het zelf juist graag. Als alle participanten aan een relatie tevreden zijn en blijven dan zijn er geen slachtoffers ongeacht de leeftijden. Een andere oorzaak voor de druk kan zijn, de vele tv reportages over misbruik waarbij feiten vaak worden opgeblazen, verdraait of heel overdreven sensationeel gebracht, met als enige doel: kijkcijfers. Mensen die dit zien nemen dit voor waarheid aan omdat er geen andere subjectieve of objectieve bron is die het tegengestelde (durft) te beweren.
Tot slot zijn er ook nog ouders die de aandacht die ze krijgen als er iets met hun kind is welkom vinden, die het leuk vinden erover te kunnen vertellen. Gelukkig is dat een minderheid.
Er zijn wel degelijk volwassenen en kinderen die met wederzijdse instemming en plezier dit soort contacten hebben.
Stel dat er meer mensen gaan geloven dat dit waar is (wat natuurlijk ook wel zo zal zijn), maar dat het als een algemeen feit wordt erkend,
denk je dan dat het aantal seksuele delicten jegens kinderen, minderjarigen, omhoog of omlaag zal gaan?
Zo van, het kan, er zijn kinderen die het leuk vinden, dus ik kan het net zo goed proberen. En als je er dan achteraf achter komt dat het kind het alleen deed om je een plezier te doen, of omdat ze geen nee durft te zeggen, en nu een trauma voor het leven heeft.
Het ligt aan je definitie van delict. Als inderdaad steeds meer mensen inzien dat hechte relaties tussen kinderen en volwassenen juist heel positief kunnen zijn voor het kind, dan zullen steeds meer mensen juist willen dat hun kind zo een relatie heeft.
Maar omdat de wet de sexuele component binnen die relatie verbiedt, zullen er meer gevallen zijn waarbij een wet wordt overtreden. In dit soort positieve geval zijn er dan dus geen slachtoffers, maar zijn alle partijen juist beter geworden van de situatie.
De wet is dan niet specifiek genoeg door al dit soort relaties strafbaar te stellen. De wet zou alleen een straf moeten dicteren indien er schade is aangericht aan betrokkenen. Dus dat zou in houden dat die wet dan specifieker zou moeten worden gemaakt.
Ik vind dat mensen die kinderen veel kwetsen en pijn doen natuurlijk gestopt moeten worden. Maar mensen die een intieme relatie hebben met kinderen en waarvan duidelijk is dat ze een goede uitwerking op het kind hebben moeten niet gestraft worden, maar juist toegejuicht en beloont.
Maar wat nu gebeurt is dat pedofielen die goed zijn voor kinderen op 1 hoop worden gegooid met notaire kinderverkrachters en moordenaars, die als enige doel hebben hun sexuele genoegdoening te vervullen en daarbij totaal geen oog hebben voor de gevoelens of behoeftes van het kind.
Zelf ben ik iemand die een heel goede uitwerking op kinderen heeft, dat is gewoon te kwantificeren door hun school en sportieve prestaties en aantal vriendjes voor dat het kind me kende te vergelijken met erna. Er is een zeer duidelijke stijgende lijn zichtbaar. De ouders zien dat ook. En een aantal weten ook helemaal van mijn eigenschappen en gevoelens.
Ze accepteren het niet alleen ze zijn er zelfs dankbaar voor. Maar toch door de huidige ongenuanceerde wetgeving en maatschappelijke visie lopen zowel de ouders het kind als ikzelf het risico's op grote problemen.
Ik ben ook gek op kinderen, en zij ook op mij
Ik heb een hele tijd gedacht dat ik pedofiel was, en dat ben ik volgens mij nog steeds wel een beetje. Ik ben gek op kinderen, en zij ook op mij doe veel dingen met ze, ga met ze naar de bioscoop, ben 'de geweldige' oppas, noem maar op.
Maar! Ik ben er heilig van overtuigd dat seks met kinderen niet-goed-kan-zijn. Relaties als in relaties die wij hebben met kinderen moeten natuurlijk toegejuicht worden, is helemaal geweldig, volwassenen die zich intresseren in kinderen, en kinderen hun gevoel voor eigenwaarde weer terug kunnen geven. Maar geen seks! Er zullen vast kinderen zijn die op vroege leeftijd toe zijn aan een seksuele relatie, maar de kans dat dit niet zo is, of toch verkeerd uitpakt is gewoon domweg te groot!
Neem het risico nou niet, onderhoud de leuke relaties met kinderen, maar laat seks weg.
Ik ben nergens heilig van overtuigd, maar dat het vaak verkeerd uitpakt komt volgens mij voornamelijk doordat er zo'n groot taboe op rust (negatieve reactie omgeving, geen openheid kunnen geven, geen sociale controle). Jongeren hebben onderling ook vaak seksuele contacten, en het is onzin om te denken dat dit nu altijd zo heel erg lekker gaat. Sommigen laten zich overhalen door de ander terwijl ze eigenlijk niet willen, of ze doen het gewoon om stoer te doen en erbij te horen. Kortom, ze experimenteren veel en er gaat ook een boel fout, de eerste keer is meestal helemaal niet zo fantastisch. En toch zullen maar zeer weinigen hieraan een trauma voor het leven overhouden, gek he? Hoe het ook zij, ik vind het in stand willen houden van dit taboe niet goed, jongeren kunnen ook seksuele wensen en verlangens hebben naar een oudere partner toe. Ze worden verliefd en dan kan er op een gegeven moment ook een natuurlijke drang naar meer komen. Dit onmogelijk blijven houden acht ik niet wenselijk. Nuance hierin mag er best zijn en is ook nodig mijns inziens wil men schade voorkomen.
Ik ben het met je eens, Alcor. Je spreekt nuchtere taal en ik denk ook dat je gewoon gelijk hebt. Mr. T geeft aan dat hij het geen goed idee vindt om seks met kinderen te hebben. Daar ben ik het ook mee eens gezien het taboe wat er is (ik denk daar wel iets genuanceerder over maar als korte samenvatting dekt dit de lading best redelijk). Het taboe zou er niet moeten zijn maar zolang het er is kan je volgens mij beter afzien van die seksuele contacten.
mee eens
Ik ben nergens heilig van overtuigd, maar dat het vaak verkeerd uitpakt komt volgens mij voornamelijk doordat er zo'n groot taboe op rust (negatieve reactie omgeving, geen openheid kunnen geven, geen sociale controle).
Dus, zou jij met de huidige maatstaven comfortabel seks kunnen hebben met een kind? Ik vind dat de volgende twee punten dan minstens moeten gelden:
- Ouders moeten er vanaf weten en het goed keuren (En ik heb geen cijfers van het CBS, maar ik zou wel graag willen weten hoeveel ouders dit goed zouden vinden)
- Het moet toch algemeen geaccepteerd worden, zodat het kind niet buiten de boot valt, en gepest kan worden ed.
En ik snap best dat je graag zou willen zien dat het algemeen geaccepteerd wordt, maar stel dat er mensen zijn die het met je argumenten kunnen vinden. Dat kinderen ook seksuele behoeftes hebben, die tegemoet gezien moeten worden door de mensen die dat hun hele leven al bijzonder graag willen, en er meer dan klaar voor staan. Dan nog hebben ze dat liever niet bij hun eigen kinderen, ik weet niet of je zelf kinderen hebt, maar toch heb je als ouder een soort afkeer van mensen die seksueel contact met je kinderen willen.
Mede omdat het een algemeen taboe is, maar ook omdat je van je kinderen houdt, en ze graag beschermd ziet. Ik vind het te hoog gegrepen om een volwassene een kind seksueel in te leiden, laat hem of haar dit zelf uitzoeken, en wijs hem of haar op de gevaren door
seks met volwassene af te wijzen. Er zullen vast wel gevallen zijn dat het kind zo zeker is van de zaak, dat er aparte gevallen zijn. Maar hierdoor moet je nog geen algemeen geldende regels voor alle kinderen maken.
Geachte mensen,
Ik ken de beste man waar het om gaat.
Het wissen van bestanden op e schijf gaat niet. men vind altijd stukken terug.
Hij is gescheiden in 2003 van zijn vrouw. Toen heeft hij har met e.e.a. geholpen (extra--cente). Na 1 jaar zijn deze weer bij elkaar gekomen.
Naar verloop van tijd was er een vakantie ingepland. Minicamera gebruik was noodzaak gezien de buitenlokatie van het pand.
Nu maakt de vrouw een beschuldiging van, dat een uitelkaar gelegen camera, in een mandje heeft heeft gelegen op de slaapkamer van de stiefdochter. Het lampje brande werd aangegeven door de vrouw!!. Laat me de camera zien werd angegeven. dan laat ik het je zien dat deze defect was. Neen dat kon niet want deze was reeds verwijderd, weken later. Deze verdenking en de actie van de vrouw werd deze man te veel. Hij was boos. Zonder overleg met z'n vrouw heeft hij 2 nieuwe gekocht over een peride van 1 maand. deze werden door de vrouw verwijderd. Bespieden van de stiefdochter werd als verhaal aangevoerd. De man was verbaasd. Wat moet hij bespieden wat hij reeds heeft gekend en heeft gezien. Boos en zeer teleurgesteld was hij weken. Het besluit om de relatie te beindigen gezien dat zijn voormalige exvrouw geen vertrouwen had, heeft hij genomen. Maar het verhaal van die camera werd door die vrouw negatief gebruikt.
Toen is deze man in contact gekomen met een ouden vriendin van 10 jaar geleden. Gesproken hebben ze met elkaar over vroeger toen ze verkering hadden en wat ze allemaal fout hebben gedaan. Hij en zij zijn toen beide vreemd geweest met elkar toen ze beide met een ander persoon waren getrouwd. Veel pijn hebben ze veroorzaakt aan de andere partijen. Dit pas inzien als alles te laat is. En achteraf is altijd makelijker te oordelen. Nu ZIjn deze beide personen elkaar weer tegen het lijf gelopen na 10 jaar.
Toen gebeurde alles in een stroomversnelling.
De ex geeft aan ik maak je leven kapot al je met deze vrouw verder gaat en laat dit ook aan haar stiefdochter merken en samen vormen ze 1 front. De dochter van deze vriendin was er ook niet zo blij mee. want ze ziet het totaal niet zitten met deze man want hij is schuld van alles. En daar komt bij de derde persoon, die nu aangeeft dat de persoon 20 jaar geleden, hij toen ca. 11 of 12 jaar oud. Bij haar iets gedaan zou hebben. Hij hier helemaal niets vanafweet.
Hij nu beschuldigd werd van:
Hij Kinderporno te hebben op zijn PC.
Hij zijn stiefdochter zou hebben aangeraakt , geprobeerd hebben.......
Hij 1 x dat 1e meisje zou hebben aangeraakt hebben.....
Hij zijn zus zou hebbn angeraakt. Alles op sexueel gebied.
Blijkt nu....
Hij na onderzoek van de politie geen Kinderporno op zijn PC's had / ook geen normale porno.
Het verhaal van de aanklager stiefdochter omschrijving lichaam deel waar het om gaat niet overeenkomt met twee ander getuigen die dit wel weten. en tal van ander onzekere zaken die in het verhaal staan.
En die ene persoon, die aangifte heeft gedaan. Kan niet kloppen Hier staan geweld omschrijvingen in die deze persoon waar het om gaat nooit zou doen.
Totaal heeft deze man gezeten in de cel:
3 dagen Heerlen ( Normaal onderzoek)
7 dagen (in plaats van toegestaan 14 dagen )verlenging ( ivm getuigenverklaringen van andere personen)
30 dagen ivm speciaal onderzoek kinderen ( eindhoven)
Na deze onderzoeken zijn geen verdere beschuldigingen naar voren gekomen.
Alleen voor 1 man is het niet niet mogelijk om zich hier tegen te verweeren.
Alleen hijzelf weet het zeker dat hij onschuldig is!! Maar daar heb je zo weinig aan tegenwordig.
Hij heeft het wel zien aankomen want zijn ex heeft in 2003 ook e.e.a via de kinderen geprobeerd.
Nu worden deze weer als wapen ingezet.
En als man word je in de wet altijd gestraft. wat je ook doet. Dus blijf kalm, hoe hard het ook is.
Hallo, hier weer de verdachte van de kruisberg.
Zijn nu 1,5 jaar verder.
ff korte nog eens op een rijtje.
Opgehaald eind okt '07.
Voor onderzoek totaal 40 dagen in de mangelmoes genomen.
Rapport maart '08 aan de rechtbank geleverd door politie.
--Wachten nog eens wachten.--
22 ok'08 oproep van de rechtbank. Zitting heeft nog geen 15 min geduurt. (opmerking: moesten aan waarheidsvinding doen)
Vraag van verdachten: waneer dachten we verder te gaan. Januari februari "waarschijnlijk".
Advokaat van verdachte nu al twee brieven aan politie gestuurd. Waneer gaan we eens verder, Geen antwoord. Na 1 maand opens een brief van de politie. De zaak is nu geargiveerd. Ik ?????
Blijkt, licht op het schap, en wordtniets mee gedaan.
Weer eens wachten. Ik heb geduld. Ein dit jaar moet de rechtbank toch wel tot een uitspraak komen.. Lijkt mij....
Ondertussen weet mijn exvrouw, me mijn dochter wel te onthouden. Ben bij de hulporganisatie CLAS. Blijkt voor slachtoffer en verdachte een hulporganisatie te zijn. Deze proberen je te laten inzien dat ik schuldig ben (ondanks dat ik zeg dat het niet zo is) Men probeerd je door in je eigen historie van je leven terug te brenegen. Via een slingse manier proberen ze mij te bespelen. Ik vind dit wel leuk om te gaan.
Iedere keer begin ik over de zaken die, de aangevers aan leugens hebben verteld. Ieder keer weer in die circel. Ik weer zelfde verhaal. Nu al 1 jaar lang. Nu Hebben ze ingezet mijn dochter. De organisatie geeft aan dat zij met mijn dochter 9 jr) hebben gesproken. Mijn dochter begreep niet waarom ze niet naar papa mag van haar moeder. Clas zegt, dat ze mijn dochter hebben verteld. Wat ik gedaan zou hebben.
Ik ik een kaartje kreeg. Met de tekst: pap ik houd heel veel van jou. Ook al heb jij dat gedaan. Ik werd hier behoorlijk boos over, in mezelf.
Hoe durven ze!!!! Mijn dochter, zo een vooroordeel aan te praten. Weer zetten ze mijn dochter in, als wapen.
Spelen opde gevoelens. Ondanks dat ik weer en weer heb aangegeven met voorbeelden. dat mijn ex hier achter zit en dat de verhalen zijn gelogen en ik aan Clas deel van bewijs heb gestuurd. Ze proberen en proberen me te kraken, en mijn eigen "IK" te verliesen.
HEBBEN ZE TOCH DIKKE PECH. Gezien ik de waarheid spreek, ik hier om moet lachen. Zie nu eidelijk eens mijn dochter na 2 jaar.
Wat de rechtzaak beteft, die moeten toch nu ook inzien, dat het hier om vrouwen-wraak gaat.
Hen ook zo van niemandlast gehad. Ok zijn wel mensen die je negeren. Dat mogen die, Dat zijn domme mensen!! Zijn ook mensen die willen er niet over spreken en steken hun kop in het zand.
Wie ben ik om mensen te veroordelen hoe ze doen en wat ze doen.
Dat doet de nederlandse wet. (denk ik?) Veel vertrouwen heb ik niet in de politie, Heb eens gelezen dat ze niet tegen verlies kunnen en dat ze ver getuigen opnieuw verhoren. Waar blijft dan het verrassende effect. Dan spreek je toch aangepaste verhalen.
Ik heb wel nu de tijd om te zoeken wie wat heeft gedaan. Ik weet nu wel wie die volders heeft gemaakt welke versprijd waren in mijn buurt. Ik weet ook wie ze gemaakt heeft. (wie een steen gooit kan hem terug verwachten).
Al met al, mijn tijd komt.
[knip]
Ik ben boooooos zeer booos. zo extreem veel haaat.
Er van uitgaande dat je de waarheid spreekt: heel veel sterkte!
Het mag niet gebeuren dat deze man vrij rondloopt als hij schuldig is!!
Ik vraag mij af. Hoe kom jij, aan de informatie, dat het hier om drie personen gaat en 90 dagen arest
Je brengt verhalen in de ronde die geheel niet kloppen.
Als je een beetje op de hoogte bent van digitaal materiaal. Dan weet je dat men niets kan verwijderen van een harde schijf.
Dus dat houd in, er was niets te vinden.
Jij versprijd onzin!!
ik denk dat de eenner laatste reactie van iemand is die heeeel erg veel weet en dat het mss de persoon in kwestie is
Ja, dat denk ik ook. Gezien het uitgebreide comentaar.
Heb z'n gevoel dat het hier om een hexen jacht gaat.
Men weet: vertel in 1 rij met 10 personen, de 1e persoon 1 verhaal.
Bij de 10e persoon komt het verhaal er geheel verkeerd en anders eruit.
Hoi,
Ik ben die zogenaamde Pedo van de kruisberg.
Mijn mening:
Wat een kutverhaal van mijn ex-vrouw die via zoogenaamde vrienden en eigen familie.
mij als pedo bestempelen. Ik niets heb med kids.
Hoe is dit ontstaan!!!
vlogende,
Mijn vrouw is altijd wel een beetje achterdochtig geweest mbt. sex eb vrijheid erover.
Ik ben van mening, voorlichting is de beste zaak, als de kids er zelf om vragen, niet eerder.
Nu! We zouden op vakantie gaan aug. 2007
Ik wilde voor en achter een kleine camera voor de bewaking van tuin en auto plaatsen. tijdens onze afwezigheid. Dus! Ik pak een iets oudere kamera die reeds al een tijdje buiten heeft gehangen. En blijkt dat deze enorm stoort. Ik besluit om dat ding uit elkaar te halen. (klein gereedschap nodig) Dit gereedschap( kleine minischroevendraaiers) waren nog gelegen in een mandje in de slaapkamer van mijn stiefdochter (14 jaar) Nou ik besluit om dat ding uitelkaar te halen op de reeds besmeurde bureau op haar slaapkamer ( in plaats van de goede nieuwe tafel in de woonkamer). De ontvanger had ik reeds aangesloten op de DVD recorder in de woonkamer (voor iedereen toegangkelijk) Ik haal dat ding dus uitelkaar, mischien wel condens,dacht ik. effe oppoetsen en klaar is kees. Ik rammelen en tikken op die tafel. mmmm... niets. denk laat hem ingestoken en gooi het achter het mandje. kan die mischien wel drogen. Ondertussen bestel ik via internet 1 nieuwe kleine kamera 65 e. Wordt via de post bezorgd. en betaling gewoon via de bank. Niets vreemd dacht ik. Gaat ongeveer dikke week overeen. Ik die kamera, die nog in dat mandje lag controleren. WEG!! ook de ontvanger WEG!! Ik mijn R. ( mijn ex-0vrouw gevraagt. He heb jij dat ding opgeruimt.
Zij gelijk op haar achterte poten: "ik heb alleen gewacht waneer jij met de vraag naar mij kwam en ik heb jou in de gaten gehouden" (Ik had zo iets van, wat nu weer) Wat moet dat, Stiefdochter spioneren. Ik zeg, nee dat ding is kapot daarom lag die achter het mandje. Nee zecht ze die was geplaatst. Ik zeg jij hebt een pan af. Geef hier dat ding dan laat ik het jou zien. Zij nee die heb ik weggeworpen. En die andere heb ik verstopt.
Ik denk zeg, wat denk jij nou!! dat ik stiefdochter wilde naakt5 zien?? Wat denk jij ???? Dat heb ik echt niet nodig.... weet al lang hoe ze eruitziet.... omkleden,,, souna..... waar exvrouw bij was.
Zij gelijk: wat denk je als ik dat aan iemand vertel.... Ik zeg. Ja zoals iji dat verhaal nu anders verteld, zou ik ook zeggen denk na.. Maar jij moet toch weten dat ik het niet nodig heb om zo iets te doen.
Geef mij dat ding nu dan laat ik het jou zien, "zeg ik" Nee is weggeworpen.
Dus!! Ik werd verordeeld, toen werd ik boos en heb geheel niet meer met haar gesproken.
Ondertussen koop ik gewoon 2 nieuwe. En stoer in mij laptoptas gelegen op de stoel in de woonkamer gelegd. en daar laten liggen. Kijk mijn exvrouw deed altijd de huishouding en uiteindelijk komt ze deze tegen. wat ook in de kamer van mijn stiefdocher gebeurde.
Ik had geen geheimen. en ik ben echt niet zo onozel om die kleine kamera, waarvan de achterbuurjongen reeds heeft aangegeven. heeee ik zie jou achtertuin!! Om deze kamera in de kamer van mijn stiefdocher te plaatsen. Ook die andere camera's draadloos!! Is een open frequentie!!
die door iedereen gezien kan worden. Waarvan ik weet dat de achterburen, de zijburen, de buren aan de schuine overkant een ontvanger hebben. DUS !!! Genoeg meekijkers.
Maar ja, Ik was het zat om weerd veroordeeld te worden door mijn ex. Die dat verzonnen verhaal gelijk openbaar maakte. Ik boos werd en niet meer met haar heb gesproken. Ik vond donder op!!
Geen vertrouwen in mij?? Wegwezen jij!! Eind mei2007 heb ik haar via de telefoon op mijn werk, aangegevn dat ik niet verder wilde. Heb ze toen verhuisd en e.e.a. verzorgt.
Nou!!! Ik had in die tussentijd juni juli 2007 reeds weer contact met een oude vriendin van mij,
vroeger wat mee gehad. Ga ik dus sinds kort mee om. Dat ging zo soepel!!! Leek wel dat wij elkaar al jaren kenden. Dus ik kreeg 1 sms savonds. zoals altijd heb ik mijn telefoon in de keuken liggen.
Ik lag al in bed. mijn ex (waar ik dus stress mee had) slib in de woonkamer.
Die leest mijn bericht!! ( waar zij helemaal het recht niet toe had) A... sms t. heej hoe voel je je nou, moest aan je denken!!x. Mijn ex op hoge poten naar boven waar ik lag te slapen. gooide mij de gsm naar mijn hoofd. "jij bent vreemd geweest" ik naar onder. Ik ben niet vreemd geweest R. Helemaal uit de slof. Stiefdochter uit bed gehaald. ik de afstandbediening van de tv nog naar mijn hoofd gekregen.
Ex zegt tegen stiefdochter, : hij laat ons in de steek EN DERGELIJKE STREKKING....
Stiefdochter boos tegen mij wordt... terwijl ik niets gedaan heb!!!
Mijn besluit was gewoon goed... weg met die ex.
Jammer van de relatie met de stiefdochter, maar die trekt toch naar de moeder (bloedband)
Kreeg ook nog te horen.. als jij het in je hoofd haalt, jou dochter M. en A. beide in het weekend laat komen maak ik jou leven kapot.
Nou Nou... Ik denk laat mij nog niet meer door jou de weg wijzen.
Later hoorde ik nog van R. ( Kennis) heej kijk uit de buurvrouw houd je in de gaten.
Ik kreeg te horen exat hoe laat wij bij jou weg zijn gegaan.... Ik denk wat boeit dat.
Wij hadden het gezellig. Promt de week erop krijg ik mijn dochter niet meer.
1 maand later werd ik opgehaald door de politie. Ik zou mijn stiefdochter misbruikt hebben.
Mooiste.. Mijn stiefdochetr laat wat vallen op school misbruik .. dat gaat naar politie, doet aangeifte. ik zou haar misbruikt hebben van leeftijd 7 t/m nu Mijn eigen zus geeft aan dat ik haar ca 30 geleden misbruikt zou hebben. Blijkt nu dat deze met elkaar gesproken hebben in de maand september.
Samen was genoeg voor de politie om mij op te halen. Oooh ja ik zou ook nog kinderporno hebben.
Ik zou haar vrindin gefilmd hebben. Nou er werd met zooo veel hagel geschoten. 12 jaar gevangenis was de eis van justitie bij mijn ophalen.
Ik zal U zeggen, ik heb geheel niets met kinderen, om deze voor sex te misbruiken.
Maar kom daar maar eens uit!!! Alles wordt in je leven wat je had opgebouwd werd gesloopt.
30 dagen later doet ook nog eens de dochter 9 (18 jaar) van mijn vriendin aangifte
ik zou haar misbruikt hebben toen ze ca 8 jaar was.
Nou dat is geheel onmogelijk. Toen in '96 ik voor ca 3 maanden een relatie had met mijn huidige vriendin. ben ik 1 x met haar gaan zwemmen, ze was toen 7, en ik had ze verzord en niet misbruikt.
Maar nu wordt dit wel zoo neergelegd. Dat mijsje heeft opeens een heel trouma!!!??? terwijl ik ze diverse keren, in de 11 jaar, zij gewoon afstandelijk maar wel normaal deed. NU DIT!!!
Ik zeg U. Mijn wereld is op z'n Kop.
Lijkt wel de griep!!!!! Je leest niets anders meer in de krant en iedereen die heeft het...
Ik ben zeeeeeeer Booos Gewoon omdat ik weet dat het niet zo is. Niemand luisterd!!
bdw
Geen kinderporno gevonden
Veel tegenspraak in de verbalen.
Geslachtdeel uitspraken van stiefdochter klopen niet. 2 getuigen die bewijzen.
Geweld gebruikt , dat ben ik niet. zeker b
Ik weet hoe het zou kunnen gaan. Heel erg veel aangiftes blijken vals te zijn volgens politierapporten, maar misschien zijn er daardoor ook een paar wel als echt aangenomen terwijl ze vals zijn. Die kans is best groot met de grote hoeveelheid valse aangiftes. Zo'n valse aangifte is niet alleen schadelijk voor de persoon waar aangifte tegen is gedaan, maar ook voor het kind dat ervoor gebruikt is. Tevens is er ook nog schade voor andere betrokkenen hier omheen, maar vergeet ook niet dat de maatschappij hier ook slachtoffer van wordt. Men is overdreven voorzichtig met de omgang met kinderen, wat de kinderen niet goed doet en het contact tussen volwassenen en kind ook niet. Ook de echte aangiftes leiden hier veel schade door, doordat een aangifte niet zo snel geloofd wordt door de grote kans dat deze vals blijkt te zijn.
In jou geval is het voor mij jou woord tegen die van haar, zoals eerder is gezegt ken ik de situatie niet en zal ik hier ook niet over gaan oordelen.
Beste anoniem, bedankt voor je weerwoord in dit topic. Ik snap dat het enorm frustrerend moet zijn om zo onterecht van dit soort zaken beschuldigd te worden, maar als het allemaal uit de duim gezogen is dan zal dit waarschijnlijk ook wel naar voren komen tijdens het onderzoek en de verklaringen die zijn afgelegd. Helaas ben je voor de gemiddelde leek al meteen schuldig bevonden als ze dit verhaal ergens in de krant of online lezen, maar gelukkig werkt onze rechtsgang nog altijd anders. Zoals je zelf aangeeft is er geen kinderporno bij je gevonden, er zitten tegenstrijdigheden in de verklaringen die tegen jou worden gebruikt, en er kloppen andere dingen niet dus het lijkt me het beste om vooral rustig te blijven en je advocaat de verdediging voor jou op zich te laten nemen. Probeer gerechtigheid te halen in de rechtbank. Met eerlijkheid, een schoon geweten en de waarheid aan je zijde sta je altijd sterker. Sterkte.
Hallo beste mensen,
Het is nu al enkele maanden geleden dan men mij heeft opgehaald voor verdenking, pedo te zijn en film van dit soort zaken te hebben.
Na totaal incl voorarrest 40 dagen te gast te zijn geweest (onvrijwillig) in het hotel van de overheid. Nu reeds 1/2 jaar mijn dochter niet mogen zien. ondanks convernant. Ik wel mag betalen, alimentatie en reeds al aangemaand door een organisatie die dit kan vorderen.
Wil mijn ex wel centen zien. maar mag mijn dochter niet zien.
Het leuke van dit alles, mijn dochter wil mij wel zien, maar omdat ze pas 8 is valt zij onder toezicht van de moeder.
Nu heb ik laten doorschemeren, dat ik een strafzaak aanhangig ga maken 1000 per dag dat ik mijn dochter niet mag zien. Mijn advocaat mij adviseerd, eerst een schrijven te sturen naar de exvrouw. Vervolgens krijg ik een brief. Waarin vermeld dat de org. Clas (xonaar) met mij contact gaat zoeken. Naar weer 1 maand wachten. Het eerste contact met Clas. Hier zijn nu 3 gesprekken geweest. Nog steeds geen contact met mijn dochter. Heb wel vaderdag kado ontvangen. En heb ook op school van mijn dochter navraag gedaan hoe het met haar gaat. Men heeft mij haar rapport(Kopie) toegestuurd. Moet zeggen, gezien de omstandigheden gaat het goed. Mijn dochter heeft mij wel laten weten in een klein schrijven wat zij zelf heeft gemaakt. Dat ik niet in de buurt mag komen, anders belt mama de politie. en dat wil mijn dochter niet, geft ze aan. Ik heb dit doorgegeven aan de org. Clas. Men moet toch blind zijn dat, om niet te zien dat hier puur eigenbelang van de moeder is "wraak". Heb ook via via vernomen dat mijn ex aangifte zou hebben gedaan tegen mij mbt wapenbezit.
In het bovengenoemde werd aangiftes.
Dat is juist.. Maar hoe oud zijn deze....?
1e
Mijn eigen stief-zus (nu ex zus) Die geeft aan dat ik haar, heb misbruikt. De tijd wat in het verbaal werd aangegeven door deze was in een tijd dat ik op internaat zat en niet thuis ben geweest. Ik toen een leeftijd had van 13,5 jaar - 15,5 jaar. Ik pas mijneerste vriendin met 15 jaar had. ik niet eens wist wat sex was. Aantal jaren terug vraagt mijn zus: Heb jij mij misbruikt toen ik nog klijn was.... Ik denk... Het enige wat ik nog weet is dat ik jou eens heb vastgehouden met mijn handen tussen jou benen. Meer weet ik eigenlijk niet. en dat vind ik best jenant.. Nu geeft ze een verhaal op waar je rode oren van krijgt. Ze krijgt een voorlichting van de politie dat de zaak verjaard was. Maar ze wilde toch aangifte doen. Alleen al op wat ze gehoord had van mijn ex. (leuk he! van je familie moet je het hebben).. geen wonder dat ik mensen niet vertrouw..
2e
Van een oude liefde, waar ik in verleden ( nu ca 10 jaar gelden) mee vreemd geweest, daar de dochter van (nu 19). Ik de oorzaak ben dat zij geen (bijna geen) contact meer heeft met haar vader. Nu dat haar moeder mij, nu bijstaat, wel aangeeft. ik geloof mijn dochter (want ik wil ze niet kwijt. Zij ook weet wie de folders heeft versprijd (DIT AAN MIJ NIET WIL KENBAAR MAKEN) Ze wil neutraal blijven.. en geen stress in huis hebben. Wij op neutraal gebied nog contact hebben. Deze dochter ik in de afgelopen 11 jaar div. keren ben tegengekomen zowel op haar werk (in een winkel) Nu zo opeens aangifte doet, nadat eerst Oma, omdat ze wat heeft gehoord tijdens een telefoongesprek, van haar klein kind, onoverlegt, aangifte doet. VERVOLGENS Nu opeens, de dochter, uit haar dak gaat. de hele familie zich tegen de moeder keert.
De dochter haar vader schrijft, de familie van die vader schrijft (waar ze reeds meer dan 10 jaar niets heeft vernomen) Met een verhaal in het verbaal dat ik dat kleine ding (toen 7) met 1 a twee vingers zou zijn binnengedrongen, en haar met geweld de benen uitelkaar heb getrokken staat in haar verbaal.. Ik denk ik wordt gek..... Ik heb in de drie maanden ( 11 jaar geleden) 1 x met dat naar een openbaar zwembad geweest. En heb ze geholpen met aankleden en heb ze verzorgd. Dit ook aan de moeder kenbaar gemaakt. Niets aan de hand..
Ik weet nog dat die kleine meid bij ons smorgens gewoon op bed kwam springen toen ik heb overnacht bij mijn vriendin. NU DIT!!!
3e
Van mij exvrouw daar de dochter van (nu 16jr) Geeft aan dat ik 10 jaar lang deze misbruikt zou hebben.
Verhalen van, en hij keek mij met zijn geile ogen aan.. en toen wist ik wat er ging gebeuren.... EN Hij wreef mij over mijn borsten, maar ik had er toen geen. Hij klopte mij op mijn billen. Hij kwam naar mij toe met een stijve, dat zag ik door de badjasheen. Wordt gesproken over camera opnames ( dat is een verhaal van mijn ex ) dat werd ook in het verbaal aangegeven. Zij moest mij ene trekken en dat gebeurde met regelmaat werd aangegeven in het verbaal, Toen stelde de recherche de vraag , omschrijf zijn geslachtsdeel...... Dat ging de mist in.. want ze omschreef iets wat geheel niet klopte. Getuigen werden gevraagt , die dit wel konden weten. Het verbaal op zich was zo extreem overtrokken. Het is dat de billen afvegen, niet is aangehaald. Kun je voorstellen.. die griet ken ik van de 4e jaar tot de 15e. Had niet gedacht om op z'n wijze te worden aangevallen..
Mijn werkgever had ik 1 maand voordat ik werd opgehaald geallameerd dat mijn ex e.e.a. is aan het opzetten tegen mij...
Heeft geen resultaat gehad. Die... en tal van mensen laten je opeens vallen... Zeggen waar rook is ook vuur...
Nu we meer dan 1/2 jaar verder zijn.. ik een tal van keren briefen heb geschreven naar de griffier van de rechtbank, omdat in maart jl. het dossier reeds was afgegeven bij de rechtbank. Ik tot op heden niets meer heb vernomen. Ook is bij de rechtbank geen zittingsdatum gepland.. Had toen dec '07 . al dossier van mijn advokaat gekregen. Met dat van de laatse periode is daar niets bijgekomen.
jaja.. de recherche doet aan waarheidsvinding... Men heeft 2 jaar de tijd om een persoon te veroordelen.
Kun jij je voorstellen, dat men mij voor 12 jaar wil wegstoppen de 1e dag van arrest. Nu naar 39 dagen vooronderzoek, ga maar huis...
Je hele leven door die vrouwen op de kop is gezet. Ik nooit een dreigende taal richting die wijven heb gesproken.
Ik gebruik zal maken van zaken die 1e legaal. smaad...ik ben boos.
Heb nu zuiker (huisarts zegt dat komt door de stres) neem de nodige medicatie, om alleen al rustig te blijven....
Mijn tijd komt... bah, toch probeer ik weer positief te bouwen.... Weet alleen ff niet hoe door die boosheid..
gr
Die in het verleden wel voor iedereen heeft stilgestaan
Gezien de verhalen een klein beetje te beindigen.
1e getuigen verklaring word gemaakt/
Blijkt nu, dat het van een der aanklachten een leugen verhaar is. Getuige kan dit onderbouwen.
Getuige geeft aan, dit ook in de rechtbank te wiilen betuigen..
lichtpuntje in het duister.
Betse lezer,
Het is bijna 1 jaar geleden dat ik ben opgehaald. Tot op heden niets vernomen van de rechtbank. Mijn ex heeft het nu zo ver gekregen dat zij mij, mijn dochter, afhandig heeft gemaakt. Het mij niet mogelijk is mijn dochter te zien. Van de weet heb ik mijn kleine dochter op afstand gezien. Oma was daar bij. Mijn kleine dochter verstopte zich. tewijl zij in de 6 maand van dit jaar tegen de man van N. aangeeft, ik wil naar papa toe!!. Dit heb ik schriftelijk van N. gekregen. Nu 3 maanden verder...... dat ze zich voor mij verstopt.??? Duidelijk invloed van de moeder. Ik heb ze 1 jaar niet gezien. Mijn ex brengt verhalen in de ronde die geheel niet kloppen. Ben van de week naar de politie geweest. Om aangifte te doen, moedwillige ontoudering, de agent die wilde niet de aangifte opnemen. en verwees mij naar de recherche .... Welke met het onderzoek belast was. ik zou gebeld worden!!!! Zijn nu 4 dagen verder en nog niets vernomen. Heb de rapporten nog eens doorgelezen. die ik voor de 2e keer bij de griffier had opgevraagd. Nu blijkt dat de politie de kinderen niet hebben ondervraagd in eindhoven. Vind ik wel een beetje vreemd. DE moeder kan op dusdanige weize invoed uitoefenen, wie weet wat die gek dat kleindeje weis maakt. Heb ook jeugdzorg gebeld, vordering mijn dochter uit huis te laten plaatsen... ook mijn advocaat gebeld om strafrechtelijke zaak op te starten met vordering met schadevergoeding.
Voor smaad is het nog te vroeg. Moet eerst wachtern tot de uitspraak is afgerond. dat zal mischien wel nog 1 jaar duren. De wet geeft aan dat deze 2 jaar over z'n zaak kan doen. Vind het wel vreemd... Het gaat hier over verhalen die van geen kant kloppen. Ben nu zo ver dat ik met bewijs kan aangeven. Dat zeker 2 aangevers hebben gelogen. De derde is lastig. omdat dit 12 jaar geleden is (1996) Heb gelukkig de rekeningen van deze periode nog. zodat ik e.a. kan verwerpen, wat zij aangeeft. Die griet van 19 heeft mij ook nog zitten stalken op Hyves.
Ik niet gek, en schrijf terug. Heb ook daar van melding gemaakt bij de politie.
Het is toch lekker makelijk voor de vrouwen. Wil je iemand geheel onderuit halen!!!! geef hem aan dat hij jou misbruikt heeft. Is al voldoende om je baan kwijt te raken, waar je al zo lang gewerkt hebt. Al met al, we leven nog en de wereld draaid door.
Van de week, waren de kinderen van de straat aan de deur. Om loten te verkopen. Die kinderen weten... door al dat geroddel van de ouders....dat ik verdacht ben. De meesten hebben gespeeld met mijn dochter.... Vind het wel leuk, dat ze gewoon normaal doen.
Ik heb weltijd een bijsmaak. PAS OP!!! Wees niet vriendelijk.... Je weet maar nooit wat die gekken van ouders in hun hoofd halen.
Het is net griep.... Je leest het in de krant... vervolgens heeft het iedereen....
Ben helukkig weer aan het werk... ook al is her met behoorlijk veel medicatie om rustig te blijven.
Ben er van overtuigd, had ik die niet, Had ik een paar te pakken.
GA er van uit dat ik mijn dochter niet meer te zien krijg.... Ben wel goed genoeg om centen te betalen aan mijn ex. Die heeft zelfs de LIBO op mijn dak gestuurd. Zat maand vast voor onderzoek. Heb toen niet tijdig betaald. Nou mag ik ook voor de LIBO betalen.
Dit is echt nederland. Werk je! word je gestraft. Die ex van mij krijgt advocaat van onvermogen. ik mag zo kleine 230e neerleggen.
Ben je gouw uitgepoept...Kan beter ophouden met werken... mag niet eens de kosten van belasting aftrekken.
Ben rustig aan afwachten, word hier beetje moe van.
Ben ook blij dat er mensen zijn die zo iets al eens hebben meegemaakt. En hun verhaal op het internet zetten.
Ook ik ben tegen echte pedo's.. Laat die kotters met rust. Had laatst wat schokkens gelezen. die vent heeft klein meisje misbruikt. Was voor en achter ingescheurd. Toen ik dat had gelezen... hoe ziek moet je zijn....
Gegroet.
Ook ik ben tegen echte pedo's.. Laat die kotters met rust. Had laatst wat schokkens gelezen. die vent heeft klein meisje misbruikt. Was voor en achter ingescheurd. Toen ik dat had gelezen... hoe ziek moet je zijn....
Ik ben een echte pedo, ik word verliefd op kinderen maar zou een kind nooit en te nimmer pijn willen doen. Zou je daar misschien rekening mee willen houden en het voortaan hebben over kindermisbruikers in plaats van pedo's? Jammer dat je dat onderscheid niet maakt terwijl je hier toch al een tijdje meeschrijft en leest.
Wat ben jij dan zelf, volledig hetero, of toch wel ietwat kindvriendelijk / pedofiel (volgens Alcor's definitie, niet een openscheur-definitie)?
Heb je seksuele gevoelens voor kinderen, heb je een andere sterke aangetrokkenheid tot kinderen? Heb je een aangetrokkenheid tot volwassenen? (niet dat dat exclusief is)
er is ook een pedofiel in m* hij heeft ook veel slachtoffers gemaakt waar ik zelf ook een van ben. ik kan je er zo al een paar slachtoffers opnoemen. hij heeft vast gezeten en uitgezeten maar gebrek aan bewijs heeft hij een schadevergoeding gehad ik heb zelf ook aangiften gedaan maar dat van mij is verjaardt en met mij nog een paar die aangiften hebben gedaan .en hij loopt gewoon lekker rond in m*
[plaatsnaam verwijderd - Jorge]
Zo werkt een Rechtstaat, en dat is maar goed ook. Geen bewijs ? Vrijlaten. En voor de tijd dat hij heeft vastgezeten Een schadevergoeding ? Natuurlijk er viel toch niets te bewijzen ?! Ben ik het helemaal mee eens. eerst bewijzen dan veroordelen en niet anders om !
Anders zouden ze iedereen wel vast kunnen zetten.
Mooie boel zou dat worden.
Hans
Ik kan me voorstellen dat jij je rot voelt onder hoe een en ander loopt/gelopen is. Vergeet echter niet een beetje nuance te maken tussen pedofiel, pedoseksueel en kinderverkrachter. Ik begrijp uit het feit dat je aangifte gedaan hebt dat het om een van de twee laatste gaat. Ik meende dat daarop geen verjaring (meer) van toepassing is... (tenzij je zelf al 16+ was in die tijd)?
geef mij kalmte, moed, wijsheid, en kracht
Jongens zijn de meest ontembare wezens op deze aarde (Plato)
nu na bijna 3 jaar....
blijkt dat de zaak wordt doorgestuurd, schijnd nu eea niet te kloppen/ aug. vervolg
on {plaatsnaam} loopt ook een pedo rond op de {...} weg
de naam {...} heeft eerder in {plaatsnaam} paraat gestaan en heeft ook in de krant gestaan dames hou u kinderen uit de buurt van deze persoon mvg
[Dat soort berichtjes hoeven we hier dus niet. Het is eigen rechter spelen en nog tegen de wet ook (laster). Als iemand je kind misbruikt kan je bij het AMK of bij de politie terecht. - Jorge, team Pedofilie.nl]
Een podofiel, dat is iemand met een voetenfetisj neem ik aan?
Podo- (van het Grieks pous (gen. podos) voet) fiel
En een pedofiel met een voetenfetisj is dan een pedopodofiel. Gaaf man.
In okt 2007 heeft men man in de wijk kruisberg van zijn bed gehaal.
Naar een matig onderzoek van de politie heeft men het dossier aangeboden aan de rechtank. Deze verwijst de zaak tergug naar de politie met het verzoek, uitvoeren van vervolgonderzoek want hier klopt eea niet.
Nadat weer een ruime tijd is overschreden, voert de politie aanvullende verhoren uit. Wederom werd het aangeboden aan de rechtbank. De rechtbank verwijst voor de derde keer de zaak terug, nu aan de rechter commissaris.
Uit de verhoren blijkt interessante info, welke het mogelijk maakt dat de advocaat van de verdachte, een onafhangkelijk onderzoek insteld.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door een dr prof in gedragwetenschap . Met het oogpunt op valsheid in geschrifte art 227.
De zaak sleept nu al 3 jaar. Ondertussen heeft deze meneer zijn dochter niet mogen zien. Zijn x is de, op de achtergrond, sturende persoon.
Maar uit betrouwbare bron (eigen familie) blijkt dat een vrouw die bij de rimo (An nee S.) werkt. Mensen aanzet tot geweld. Gebruik makende van huis aan huis versprijding van folders die zijn uitgevoerd door een schitzofrmie lijdende man. Om buurtbewoners aan te zetten tot geweld tegen een persoon die geheel niet is veroordeel. Onbegripelijk dat z'n persoon bij een hulporganisatie werkt.
Wordt vervolgd
Het mag gewoon niet gebeuren, dat zo iemand vrij rond loopt
In de omgeving kruisberg Brunssum zijn pamfletten huis aan huis in de brievenbus gedaan, om de mensen te waarschuwen,voor de vrijgelaten pedofiel in de straat
Er zijn in 2007 drie aangiftes gedaan van seksueel misbruik bij de zedenpolitie waarbij deze man als dader werd aangewezen.
Naar aanleiding van deze aangiftes is deze man opgepakt en heeft 3 maal 30 dagen in voorarrest gezeten. daarna werd deze man weer vrij gelaten,omdat justitie het onderzoek niet kan afronden , omdat de dader ontkent en dat belemmert de rechtsgang. De politie onderzoek nu nog zijn harde schijf , maar daar was veel op gewist.
Nu probeert deze man ook nog zich ontoerekeningsvatbaar te laten verklaren om zijn straf te ontlopen. Ik begrijp niet dat dit in Nederland kan het is ongeloofwaardig dat een rechter dit toelaat
De meisjes die dit is overkomen worden dagelijk ermee geconfronteerd , en kunnen hun leven niet meer oppakken , en de dader loopt vrij rond Ik hoop dat er nu meer slachtoffers van misbruik zich melden , en niet blijven rondlopen met hun geheim en hun verdriet
Geachte, lezer.
De man die in okt 2007 van zijn bed is gelicht is heden, verzoek aan de rechtbank, vrijgesproken door de politie officier.
Ook uit diverse stukken met name een extern onderzoek heeft aangetoond dat he politiewerk zeer ondermaats was.
Nu drie jaar later.....En die man een behoorlijke schade heeft opgelopen door de valse beschuldiging...z'n uitspraak???
Het verhaal van de officier was zeer extreem lang en men spark verontschuldiging uit op de manier van handelen.
Wat kan die persoon nu doen die is geschaad door laster. Met name door de familie van de aangeefster.
men heeft 40 dagen vastgezeten(in beperking) ca 4000 euro vergoeding staat hiervoor.
Terwijl tijdens het proces een eis van 10.000 euro werd geeist en nog meer
Dat die persoon is vrijgesproken is fijn.
Maar die persoon heeft meer schade geleden namelijk reputatieschade
En werkend nederland zal je hiervoor veroordelen, schuld of niet schuld maakt in deze geheel niet uit.
Wordt vervolgd
Sterkte aan de zoveelste man die ik ken die hier het slachtoffer van word is er bij jullie in Nederland niet zo iets als het strafbaar feit schending van de eerbaarheid, want bij dit hele verhaal is dat toch echt wel een passende wetgeving.
Man heef het niet op en vraag maar aan een advocaat om voor jouw een ruime klacht voor te bereiden.
Maar vergeet niet te zorgen voor jezelf ook, want je zult nu wel al totaal op zijn van het gevecht. Doe alstublieft door psychisch vermoeidheid niet wat ik gedaan heb en dat is de moed te laten zakken om verder te vechten, want wie is het volgende slachtoffer.
Veel sterkte
en liefs,
Ekster
Een klein verhaal uit de openbare tekst van de vrijspraak.
Wat die persoon al jaren aangeeft. Het klopt niet wat er wordt verteld
De rechtspraak kan in dergelijke zaken toch tot een veroordeling komen door de regels van het bewijsminimum zo uit te leggen dat met slechts een zeer beperkte vorm van steunbewijs kan worden volstaan. Omdat de rechter echter ook de overtuiging moet hebben dat het feit is gepleegd, zal dat alleen kunnen als de verklaring van de aangever boven iedere twijfel is verheven.
Dus:
Drie dames tegen je !! En vrijspraak.
Dat kan alleen als de ene leugen na de ander was verteld.
En dat is hier zeker het verhaal. Geeft een persoon aan die het gehele dossier heeft en weet waar het over gaat.
En ik zeg dit met 100% zekerheid. Politie doet niet aan waarheidsvinding. Ze hebben niet eens de moeite gedaan om getuigen te vragen van de verdachte. enz enz.
Man als je een vent ben en er is iets waar van dit verhaal beken dan je daden.
En wat moet hij doen als er niets of de helft van waar is?
Jij weet helemaal niet waar jij over praat.
Door het OM is die man door het slijk getrokken en is tot het oneindige geprobeerd te scoren.
Door te verhalen, hetgeen door controle is bevestigd, klopt geen donder.
3 partijen "de onderzoekers" (OM, Inhuur derden en rechtbank) zeggen nu na drie jaar.
Die man is onschuldig!! 100 % en vrijgesproken.
Meelopers, die maar 1 verhaal weten, mogen ter plekke omvallen.
Die persoon van de Kruisberg Brunssum is vrijgesproken.
LJN: BP5133, Rechtbank Maastricht , 03/703910-07
Doel van de aangifte=> reputatieschade
Na 3 jaar komt de officier van justie, na extern onderzoek verwijs, zelf tot oordeel. Vrijspraak
Rechtbank volgt met oordeel vrijspraak.
Het leven van die persoon is wel ten einde.
Nu wordt opeens gezwegen door Limburgs Dagblad, eerst was dit nieuws
LJN: BP5133, Rechtbank Maastricht , 03/703910-07
Nu wordt opeens gezwegen door Limburgs Dagblad, eerst was dit nieuws
Als een held wordt vrijgesproken dan is het wèl nieuws.
Nu niet nee.
Maar we zijn niet van het nieuws afhankelijk.
Wèl van de rechtspraak.
De rechtspraak zou dus voor naamszuivering moeten zorgdragen.
Hoi Golfje,
ZOALS IK AL EERDER SCHREEF OP DEZE SITE, HET VERVAL KOMT VAN BINNEN UIT.
Lang Leve de maatschappij!!
Groetjes,
Oer Sterk Klompje
http://www.leugens.nl/2008/11/22/valse-beschuldigingen-door-exen/
http://www.blikopdewereld.nl/Ontwikkeling/rechtspraak/88-valse-aangiften-en-zedenzaken/994-valse-aangiften-en-zedenzaken-deel-2.html
Politie is te lui dat ze uit de ogen kijken. Zij hebben genoege materiaal in dosier om die leugens te filteren.
[Overige inhoud van deze post verwijderd - team]